Klantverhalen: ervaringen met de webdesign expertise van LOGICC

Verhalen waar je van gaat glunderen (en misschien een beetje jaloers van wordt)

wordpress website

Van hotelbed naar huiskamer

In gesprek met Koos van der Kleij, directeur van Wasserette van der Kleij, over hun stap naar de consumentenmarkt - en hoe neuromarketing het verschil maakt.
website bouwen

Als techniek en marketing elkaar de handen schudden

Wat krijg je als je een neurowebdesign expert en een technische maestro samenbrengt? Juist, een gouden combinatie. In dit interview vertellen Olivier (de man achter de code) en ik (Tom, je marketingkompas) hoe wij samen websites bouwen die niet alleen mooi zijn, maar ook écht werken.
wordpress website

Van sneakerliefde naar sneakerbaas

Noah van Noah Utrecht Sneakers is dé go-to man als het gaat om unieke Air Max 1's. Zijn passie voor sneakers is duidelijk zichtbaar in zijn collectie, maar ook online wilde hij deze passie delen. Dat ging alleen niet helemaal zoals hij had gehoopt. Veel bezoekers op zijn zelfgebouwde website, maar weinig conversies. Totdat hij besloot om mijn hulp in te schakelen. Het resultaat? Verdrievoudigde conversiecijfers. Hoe dat precies ging, lees je in het verhaal van Noah. 
wordpress website

Een BRIL-JAN-t succes!

Een bril is meer dan een accessoire—het is een statement. Dat weet Jan van Gotum, eigenaar van Van den Bergh Optiek, als geen ander. Maar hoe zorg je ervoor dat jouw brillencollectie ook online de juiste indruk maakt? Jan had al een website, maar deze voelde meer als een visitekaartje dan een echte klantenmagneet. Tijd voor actie! Lees hoe we samen het perfecte zicht op succes creëerden.
wordpress website

Tweedehands kinderkleding, eerstehands website

Hoe breng je een prachtig idee zoals Vida Nova – tweedehands merkkleding voor kinderen – online tot leven? Binnen twee weken stond er niet alleen een website, maar een compleet platform dat inspeelt op de wensen en behoeften van haar doelgroep. In dit interview deelt Sarah haar ervaringen.

Een website zonder psychologie lekt klanten en omzet

psychologie en neurowebdesign

 Je website moet resultaat leveren. Bestellingen. Afspraken. Klanten. Een website die je vrij maakt van je business. Dat is het doel dat je voor ogen dient te hebben.

Het grote verschil tussen een verliezende en een winnende website ligt verscholen in het gebruik van psychologie en neurowebdesign technieken.

Een website zonder psychologie lekt klanten en omzet. Elke dag opnieuw. Maandenlang. En op jaarbasis? Auw. Stop.

Jij kan ervoor kiezen om direct met een schone lei te beginnen. Een schone website zonder conversielekken. Een gebruiksvriendelijke website die leidt tot meer verkoop en blije klanten. De keuze is aan jou!

Ja, ik wil even sparren!
Ik heb maar twee handen én één toetsenbord. Slechts ruimte voor 2 plekken.
psychologie en neurowebdesign

 Je website moet resultaat leveren. Bestellingen. Afspraken. Klanten. Een website die je vrij maakt van je business. Dat is het doel dat je voor ogen dient te hebben.


Het grote verschil tussen een verliezende en een winnende website ligt verscholen in het gebruik van psychologie en neurowebdesign technieken.


Een website zonder psychologie lekt klanten en omzet. Elke dag opnieuw. Maandenlang. En op jaarbasis? Auw. Stop.


Jij kan ervoor kiezen om direct met een schone lei te beginnen. Een schone website zonder conversielekken. Een gebruiksvriendelijke website die leidt tot meer verkoop en blije klanten. De keuze is aan jou!

Ja, ik w!
Ik heb maar twee handen én één toetsenbord. Slechts ruimte voor 2 plekken.

“Door de toepassing van deze 220 neurowebdesign technieken heb ik in 4  jaar tijd meer dan 30.000+ mensen blij gemaakt met Rondje Mario en een jaaromzet van 160k gedraaid” - Tom Gentenaar

Mijn expertise? Daar zijn deze grote merken voor gevallen 

conversie verhogen website
website bouwen
conversie website verhogen
neuromarketing
conversie verhogen website
online groei

En dit is wat er gebeurt als je met neurowebdesign aan de slag gaat:

1. Je maakt van meer bezoekers klanten,

2. Je verbetert je website met data

3. Je leert dat kleine aanpassingen een enorme impact kunnen hebben.

4. Je onderkent het belang van neurowebdesign technieken en psychologie.

5. Je leert de drijfveren van je bezoekers begrijpen.

6. Je groeit sneller dan je concurrenten.

psychologie en neurowebdesign